Sökare

söndag 5 oktober 2014

Att älska det man lägger ner sin tid och själ i


Igår ägnade jag knappt någon tid framför datorn, då umgicks jag med familj och släkt! Det bakades och lagades mat. Jag åt så mycket att jag egentligen inte borde ha fått ner enda bit idag, men det fick jag.


Idag däremot har jag varit i källaren, enstöringen Åsa har skrivit på sin bok. Petat och redigerat och skrivit! Jag har tokskrivit och sitter nu med ett kapitel som är så spännande att till och med jag funderar på var det ska bära iväg. Att ägna sin tid åt detta är underbart! Om jag hade fortsatt skolan hade det här blogginlägget troligtvis handlat om ångest!
http://booklybooks.com/wp-content/uploads/dr-seuss-quotes.png

Ville bara dela några rader med er innan jag nu kastar mig in i boken för ytterligare en timmes skrivande...

Inga kommentarer: