Sökare

fredag 11 september 2015

Bokskrivandet

Det har snart gått ett år sedan jag på fullaste allvar bestämde mig; jag skulle skriva den där boken jag alltid drömt om.

Foto från Heavens Door där jag brukar skriva ibland.
Hur har det gått då kanske ni undrar?  Jo då, tackar som frågar. Det går framåt. Det tar en faslig tid och jag känner snart att det inte räcker med att det bara går framåt, lite tempo skulle också vara önskvärt. Jag vet sedan studietiden att deadline är effektivt. Blod svett och tårar har tagit mig genom många inlämningar. Ångest är något jag känner väl till.

Jag borde kanske tillsätta lite studiepress på mitt skrivande? Deadline, fasta rutiner och en nypa ångest borde få mig att ro detta i land inom rimlig framtid?






1 kommentar:

Menagerie sa...

Så hur har det gått?! :D