Sökare

söndag 12 april 2015

Trappdagen och spelkväll

idag är dagen när trappan ska besegras.
nåväl...
att besegra trappan är att under fem timmar klara tio vändor och det kommer inte hända, inte idag.
Tre rundor har jag bestämt mig för, allt utöver det får bli bonus!
Jag hoppas bara att det finns kraft kvar i eftermiddag att skriva om hur trappan "besegrades".











Igår var huset fullt när vi hade grill- & spelkväll.  A och hennes kompisar spelade Minecraft och vi spelade Munchkin. Ett mycket märkligt spel för mig som aldrig spelar sådana spel. Jag var dock, trots min okunskap, nästan på väg att vinna när maken använde ett kort för att sänka mig två level!!! morr och muttrar.




1 kommentar:

carnalito sa...

Munchkin är trevligt.. Speciellt i sociala sammanhang. Ett annat trevligt spel som funkar på sena kvällar är Biblios eller Resistance :D