Sökare

söndag 8 mars 2015

PMS och normala störningar...

När humöret och känslorna växlar fortare än jag hinner avsluta en mening så blir det tungt...

Det är nog PMS:en som spökar i kombo med mitt vanliga ostabila psyke! När P började vika handdukarna jag hade tänkt stryka blev jag ledsen och arg. Det är INTE normalt på en enda punkt. Inte heller när han erbjöd sig att sluta vika så jag kunde stryka blev det bra.

En springtur lät roligt men efter jag sagt det ville jag bara gråta och lägga mig ner på golvet och äta chips.  Jag VILL ju springa. Ser mig själv som atletiskt! Euforisk flyger jag fram över Örebros gator med spänstig kropp. I nästa sekund föreställer jag mig, gråtande, hulkande med illasittande kläder hasa mig fram bland elaka örebroare som skrattar och pekar.

Under tiden jag skrivit dessa rader i bloggen har jag hunnit med ungefär tusen känslor. Kan ni förstå hur tröttsamt det är? Jag är helt utmattad...

Kanske inte kan skylla allt på min PMS. Har nog bara ångest inför att komma i form igen...
beach 2015 var det någon som viskade... Snart dags att kliva ur de stora tröjorna :/





1 kommentar:

daho sa...

Äh skit i beach 2015. Skönheten sitter ju på insidan ;).