Sökare

tisdag 17 februari 2015

stressad...

Det har hänt att jag varit på tre olika arbetsställen under en dag. Jag har börjat dagen med att trampa hemifrån klockan fem. Det har funkat bra och timmarna har räckt till.

Idag har jag ETT jobb som börjar klockan tre i eftermidda. Tror ni inte då att jag är stressad över det? Hur ska jag hinna?

Klockan är snart åtta och jag sitter och doppar morgonmackan i kaffet och tänker på att jag måste hinna tvätta håret innan jag ska åka iväg. SAMT kolla upp lämplig buss! Hunden måste också ut! Stressnivå hög!!!

Jag föredrar arla morgontid, kliva upp innan tuppen. Plocka ihop sakerna och bara åka iväg innan tanken hunnit vakna. Få det tråkiga avklarat! Sovmorgon är ju
ändå överskattat.

Ska försöka hinna få ner några rader till boken trots att jag är tokstressad...
Just ja, jag måste hinna äta en semla också fettis-dagen till ära, ujujujj, det går aldri...



Inga kommentarer: