Sökare

torsdag 15 januari 2015

Detta är Åsa!




















Så här ser jag ut allt som oftast! Alltid i behov av en dusch! 
Klädd i myskläder och blek elva månader av tolv. Drömmer om vackra klänningar, välmanikyrerade naglar och plockade ögonbryn.

Min kropp består av 75 % kaffe! Jag pratar ofta om att träna och äta hälsosamt. Jag bryter ständigt dessa löften, grinar en skvätt över misslyckandet och tröstar mig sen med choklad och vin!

Jag skriver på min roman! Romanen som i ena stunden är den bästa som skrivits på denna jord för att i nästa sekund hotas med fullständig eliminering.

Beskriver mig själv som snäll men blir fullkomligt livrädd för allt mörker som verkar bo inom mig, men det kommer oftast ut på papper och inte i handling. 

Kan skratta och gråta inom loppet av två sekunder. Hatar och älskar samtidigt. Är bäst på allt och värd mindre än en parasit sekunden efteråt...

Schizofrena är mitt andra namn! 


Klicka på länken HÄR för att läsa mina andra inlägg om schizofrena







Inga kommentarer: