Sökare

lördag 15 november 2014

God Morgon

God Morgon kära bloggläsare!
Lördag!

Sent i säng på fredagen, somnade i soffan jag och maken. När vi väl makat oss i säng bestämde vi att ta en ordentlig sovmorgon. Minst nio ska vi sova till!

Klockan sex går ett larm igång som inte går att stänga av!
Katten!
Hunden som sovit lugnt och stilla på golvet började oroligt röra på sig och när hon hörde katten hoppa upp i sängen makar sig den tjugofem kilo tunga och hårande hunden upp på min sida.

Katten sprang omkring vid mitt huvud, hade tydligen gjort besök på toaletten och glömt tvätta sig. Är inte katter renliga djur? Varför luktar vår katt alltid bajs?
Gjorde tappra försök att somna om men det var omöjligt.



Så här sitter jag nu!
Ska värma på gårdagens kaffe så hjärnan får lite kreativ aktivitet!




Det positiva är att jag får massor extra tid till skrivandet, jag lade ut en riktigt spännande ledtråd i går som jag ska spinna vidare på.


Inga kommentarer: